"רוצח הישראלים בבריסל היה פעיל דאעש"

דוד לזר No Comments on "רוצח הישראלים בבריסל היה פעיל דאעש"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על פי עדותו של עיתונאי צרפתי שנחטף והוחזק לצד העיתונאים שדאעש ערף את ראשם, מתברר כי אחד ממעניו בתקופת השבי היה מהדי נמוש – רוצח בני הזוג הישראלים במוזיאון היהודי בבריסל.

כזכור, מנוש, בעל אזרחות צרפתית, ביצע בחודש מאי את הפיגוע הרצחני במוזיאון היהודי בבריסל בו נהרגו ארבעה בני אדם, ביניהם זוג הישראלים.

העיתונאי הצרפתי ניקולה הנן הוחזק בשבי דאעש יחד עם העיתונאים ג'יימס פולי וסטיבן סטולוף -שראשם נערף על ידי ארגון הטרור הרצחני דאעש. הנן מספר כי עונה בשבי על ידי מהדי נמוש, המחבל שביצע את רצח זוג התיירים הישראלים במוזיאון היהודי בבריסל.

את עדותיו פרסם הנן במגזין "לה פוינט" לאחר ששוחרר מהשבי בחודש אפריל האחרון. הוא הוחזק בשבי על ידי הטרוריסטים הקיצוניים מאז חודש יוני 2013, באחד מהראיונות שהעניק לסוכנות הידיעות AP, סיפר הנן כי המחבלים החזיקו אותם בעשרה מקומות שונים.

עוד הוא מספר "נמוש היה חלק מקבוצת צרפתים קטנה שהגעתה הטילה אימה על כ-50 שבויים סורים שהוחזקו בתאים סמוכים. כל ערב החלו המכות לנחות עליהם, והעינוי נמשך כל הלילה, עד לתפילות הבוקר. הצרחות התערבבו לעתים עם צעקות בצרפתית".

שר הפנים הצרפתי ברנר קזנב, אישר בסוף השבוע את המידע לפיו נמוש היה אחראי על החזקת החטופים ובין היתר היה שותף לעינויים שעברו.



0 תגובות